sábado, 6 de mayo de 2017

Presentacio


Hem presente, hem diuen Josep i vaig a iniciar este blog, que no se quan de temps durara, per anar introduint per capitols les meues excursions per diferents llocs i experiencies varíes, ho faig en valencia perque es la meua llengua, i perque fins la data ningu s'ha oferit a pagar-me per fer ho em altra llengua, sempre he cregut que per coneixer la ciutat la terra o la zona on vius, no la coneixeras fins que no recorregues els seus indrets mes importants, no vaig a fer una guia de viatge pero si relatar les meues experiencies i el que jo crec que a mi mes m ha cautivat, incloure fotos, trackings, i tot el que se m'ocurrixca, visitant benvingut al meu blog i que el disfrutes, senderisme, turisme, atletisme, bike, compondran aquest blog que vull siga un poc un quadern de bitacora de les meues experiencies per les diferents ciutats per on passe la meua vida.
Gracies


No hay comentarios:

Publicar un comentario